Το CrossFit είναι το άθλημα του fitness. Ο στόχος του είναι να σφυρηλατήσει μια ευρεία, γενική , αποκλειστική κατάσταση fitness και μακροχρόνιας υγείας. Επιδιώχθηκε να δημιουργηθεί ένα πρόγραμμα που θα προετοιμάσει καλύτερα τους ασκούμενους για οποιαδήποτε φυσική ή έκτακτη ανάγκη και κατάσταση – όχι μόνο για το άγνωστο, αλλά και για το ανύπαρκτο. Μετά την εξέταση όλων των αθλητικών και φυσικών εργασιών, δημιουργήθηκε η απορία για το ποιές φυσικές δεξιότητες και προσαρμογές θα προσφέρονται πλέον καθολικά για αύξηση της απόδοσης. Η αποδοτικότητα που απορρέει από τη ανάμιξη όλων των αθλητικών απαιτήσεων, προσφέρεται επίσης σε όλα τα σπορ. Εν ολίγοις, η ειδικότητά μας ειναι η μή εξειδίκευση. Το CrossFit είναι πολλά πράγματα. Κατά κύριο λόγο, είναι μια αγωγή εκγύμνασης που αναπτύχθηκε κατά τη διάρκεια δεκαετιών. Kαθορίστικε το fitness με έναν ουσιαστικό, μετρήσιμο τρόπο (αυξημένη ικανότητα εργασίας σε συγκεκριμένο χρόνο και τυπικούς τομείς).Το CrossFit αυτό καθ’αυτό ορίζεται ως αυτό που βελτιστοποιεί το fitness (συνεχώς ποικίλες λειτουργικές κινήσεις που εκτελούνται σε σχετικά υψηλή ένταση και διαρκώς μεταβαλλόμενα προγράμματα με ατελείωτους συνδύασμους). Οι λειτουργικές κινήσεις είναι πολυαρθρικές και γυμνάζουν ταυτόχρονα ολόκληρο το σώμα, εκτοξεύοντας το μεταβολισμό και την ορμονική ανταπόκριση.

Υπάρχουν 10 παράγοντες που προσδιορίζουν την έννοια του fitness. Ακρίβεια (Accuracy), Ισορροπία (Balance) , Συντονισμός (Coordination), Ευλυγισία (Flexibility), Ευκαμψία (Agility), Σθένος (Stamina), Καρδιοαναπνευστική Αντοχή (Cardiovascular Endurance), Ταχύτητα (Speed), Ισχύς (Power) και Δύναμη (Strength).

Έτσι, fit για το CrossFit θεωρείται το άτομο που έχει καλλιεργήσει όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά. CrossFit είναι, επίσης, η κοινότητα που προκύπτει αυθόρμητα όταν οι άνθρωποι κάνουν αυτές τις ασκήσεις μαζί. Στην πραγματικότητα, η κοινόχρηστη πτυχή του CrossFit είναι ένα βασικό συστατικό του γιατί είναι τόσο αποτελεσματικό.

Το Crossfit δεν έχει να κάνει με στατικά μηχανήματα γυμναστικής και απρόσωπους χώρους κλασσικών γυμναστηρίων. Αντιθέτως σ΄ένα box (έτσι αναφέρεται παγκοσμίως ενας χώρος εκγύμνασης με τη μεθοδολογία του CrossFit) θα βρείτε μονόζυγα,κρίκους μπάρες, kettlebells, medballs, σχοινάκια και ένα μεγάλο χώρο για squats, τρέξιμο, άλματα, σκαρφάλωμα, άρσεις και ρίψεις. Οι προπονήσεις του Crossfit αποτελούνται από ασκήσεις που μιμούνται τις καθημερινές μας κινήσεις και καταστάσεις (λειτουργικές ασκήσεις) κάνοντας το σώμα μας να κινείται έτσι όπως είναι φτιαγμένο εκ φύσεως για αυτήν την λειτουργία. Όλες αυτές οι ασκήσεις εκτελούνται αρχικά με σωστή τεχνική και στη συνέχεια και σε υψηλή ένταση. Χρησιμοποιούμε ασκήσεις μεταβολισμού (τρέξιμο, κωπηλασία, σχοινάκι κτλ), ασκήσεις ενόργανης γυμναστικής-ασκήσεις με το βάρος του σώματός μας (push ups, κοιλιακούς, έλξεις κτλ.) και ασκήσεις άρσης βαρών (Clean &Jerk, Snatch, deadlifts κτλ.) Επίσης τα προγράμματα φτιάχνονται έτσι ώστε να υπάρχει κλιμάκωση, επιτρέποντας σε άτομα διαφορετικού επιπέδου φυσικής κατάστασης και εμπειρίας να συμμετέχουν. Όλοι εκτελούμε το ίδιο πρόγραμμα απλά αλλάζουμε την επιβάρυνση και την ένταση ανάλογα με τις δυνατότητες του καθενός. Crossfit μπορούν να κάνουν επαγγελματίες αθλητές αλλά και αρχάριοι κάθε ηλικίας και σε όλα τα ενδιάμεσα επίπεδα. (Courtesy of CrossFit Inc)

Στο Box του CrossFit Chalandri μπορείτε να συμμετέχετε στα προγράμματα μας πάντα με την καθοδήγηση, επίβλεψη και προτροπή των έμπειρων προπονητών μας.

Υπάρχουν τμήματα CrossFit, ‘Αρση βαρών , Ενόργανης γυμναστικής, Kettlebels, Rowing(Κωπηλασία εσωτερικού χώρου) & Υοga.

Courtesy of CrossFit Inc.

Γνωρίστε το Crossfit από κοντά με ένα δωρεάν μάθημα